dijous, 15 de març del 2018

Gemma LIenas, "El diari lila de Carlota"

El Diari Lila de la Carlota no és una novel·la. Tampoc un diari íntim qualsevol. La Carlota, encuriosida pel joc proposat per l'àvia, observa el món amb les «ulleres liles» i comprova com situacions quotidianes que semblaven inqüestionables són injustes i discriminatòries. ¿Qui s'ha inventat que, en qüestions amoroses, els nois han de prendre la iniciativa? ¿Per què el físic de les noies és més important que el dels nois? I topa, també, amb l'horror de les xifres. El setanta per cent dels pobres de la Terra són dones...



1 comentari:

  1. Auna Cabré (2n ESO) ha dit: El passat 8 de març, a l’institut, concretament a 2n i a 3r d’ESO, vaig presentar un treball sobre la dona, el feminisme i el masclisme en motiu del “Dia de la dona”. A l’exposició vaig explicar els inicis de la celebració del “Dia de la dona”, que és el masclisme, alguns exemples de masclisme i també vaig fer una recomanació: el llibre “El Diari Lila de la Carlota”, del qual va sortir la majoria d'informació que vaig posar a la presentació
    Primer ho vaig presentar a 2n Èpsilon, després em van proposar 2n Delta, i, finalment, si m’agradaria presentar-ho també a 3r. No m’esperava presentar la meva tasca a tantes classes, em posava bastant nerviosa, però em va agradar molt fer-ho.

    ResponElimina